2012. máj 24.

Meztelenkednek

írta: x69
Meztelenkednek

Férjhez ment, de tovább vetkőzik Bacskai Kriszta. Bacskai Krisztina újra megpróbálkozik a Blikk szépe versennyel, új külsővel, új családi állapotban. - Azért jöttem 2012-ben is, hátha most szerencsével járok. Tavaly nehezebb volt levetkőzni, hiszen szégyenlős voltam, az idén ez már jóval könnyebben ment. Otthonosan mozogtam a fotózáson, sokkal felszabadultabb voltam, nagyon jól éreztem magam - mesélt az élményeiről Krisztina, aki az idén is versenybe száll a legszebb címlaplánynak járó koronáért. Krisztina karcsú alakját futással és aerobikkal tartja formában. A szépség elárulta, férje egyáltalán nem gátolja abban, hogy megmutassa magát az egész országnak félmeztelenül... Fortók, videó és a teljes cikk itt található További meztelenkedő lányok: Larion Zoé - Bűti Bettina - Fekete Tünde - Konkoly Ágnes - Tóth Eszter - Nyéki Noémi - Fórizs Adina - Repcsik Abigél - Szikszai Johanna - Weisz Fanni - Palvin Barbara - Vangel Andrea - Mudri Ágnes - Sásdi Vivien - Bodnár Nikolett - Schatz Babett - Garamvölgyi Flóra - Kapócs Zsóka - Kocsis Orsolya - Varga Alexa - Bernáth Cecília - Görög Zita - Bognár Franciska - Halupka Kitti - Zimány Linda - Kozma Nikolett - Bongár Anikó - Bognár Nikolett - Pulay Polett - Lévai Adrienn.

Szólj hozzá

blikk krisztina kriszta kriszti szépe bacskai