2009. aug 18.

Aranyos tinicsaj unokahúgomat szopattam

írta: x69
Aranyos tinicsaj unokahúgomat szopattam

Van egy unokahúgom ő 18 éves nagyon jól néz ki és nagyon kívánatos! Már régóta fantáziálok róla magamban és nagyon felizgulok ha csak rá gondolok. De szerencsére ma már nem csak fantázia! Nemrég házibulit tartottunk és berúgtunk egy kicsit. az unokahugom szólt hogy kísérjem már ki mert nem érzi jól magát, nekem pedig egyből jó ötletem támadt.  kivittem az udvarra levegőzni és utánna mondtam neki hogy menjünk be a szobámba ott nyugodtan le tud pihenni.  bevittem a szobába lefektettem és ő nagy örömömre egyből laludt. Elkezdtem fogdosni a melét aztán a punciját nagyon jó érzés volt ésegyből ki kellett vernem.  aztán egy kicsit visszamentem bulizni kb 3-4-ig buliztunk aztán mindenki ment haza de róla mindenki megfeledkezett.
Tovább a teljes történethez

Szólj hozzá

teen családi vérfertőzés inzest tinipina