2014. máj 25.

Vízi szexjáték ajándékba

írta: x69
Vízi szexjáték ajándékba

Nem hiszitek el a múltkori véletlen lebukásomat, amely egy új vicces szexjátékkal ért véget! Úgy indultul a történet, hogy az intimcenter.com honlapját olvasgatva egy érdekes termékre leltem. Szeretem a nyarat, a hőséget és már kiskorom óta a lehető legtöbbet töltöttem a kádban, a zuhany alatt. Mindig is úgy kellett kirángatni a víz alól – sokszor ezt mondta anyám. Hát igen, de mit tehet az ember, ha imádja azt a nyugalmat, a víz illatát, a habos fürdőket vagy éppen a zuhanyfejből ömlő vízáradatot, amely alatt a gondolatok is szebbé válnak.

vibracios-furdoszivacs-intimcenter.jpg

Tehát olvasgattam a weboldal érdekesebbnél érdekesebb cikkeit, pletykáit, amikor a Vibrációs fürdőszivacs, körte formában elnevezésű szextermékre bukkantam. A szeretkezés, szex, önkielégítés témakörben szoktam olvasgatni (szerintem ez ma már hétköznapi, nem meglepő), sőt hálószobai készlettel rendelkezek. Azonban otthoni eszközeim közt igazából nincs olyan, amelyet a kádba, fürdéshez be merek vinni. Egy-két cseppálló vibrátort már tettem vízbe, de azokra is nagyon kell vigyázni. Az elemrész tároló sajnos nem tökéletesen vízgátló, az elemeket pedig víz nem érheti. E miatt víz alá ezek nem meríthetők és nem igazán hosszan élvezhetők. A fürdőszivacs tudnivalóinak végigolvasásával szexfantáziám egyből beindult és nem is tudom hogyan, de ismét a fürdőmben találtam magam.
A kezeim szépen elindultak a habos víz alatt. Kezdetben a has, a comb, majd a cicik és a nyak, a szeméremdomb következett. Lassan, de egyre inkább felizgult állapotban értem el a g-pont simításához, amikor is párom hirtelen beállított. A szemeim csillogó csábítása, a halk hangok, nyögések egyből felizgatták, így sebtiben letépve a ruháit guggolt kezdetben a kád mellé és tette bele a kezét a vízbe, hogy ő is lassan bekapcsolódjon kéjelgésembe. Innen nem folytatom, legyen annyi elég, hogy majdnem egy órán keresztül kényeztettük egymást a fürdőben. Kifelé jövet persze meglátta a monitoromon az ott hagyott termék képét, melyre nagyon figyelmes lett.
Azt nem tudom, hogy elolvasta-e a szöveget, de azt igen, hogy biztosan látta honnan szerezze be. Másnap este ugyanis hazaállított a kezében egy körtével, és kérte azonnal egy szál köntösöm essen le a fürdőszoba ajtón és menjünk együtt kipróbálni az új rezgő eszközt... A teljes cikk itt olvasható.

Szólj hozzá

vizes szexshop szexkellék sex shop