2012. júl 11.

Az RTL vezetőinek nagy része buzi

írta: x69
Az RTL vezetőinek nagy része buzi

Árpa Attila már nem a régi - a celeb régebben pofonnal intézte volna el az őt ért sérelmet, ma inkább közfelháborodást kiváltó levelet ír. A producer-színész-rendező a Vasárnapi Blikknek azt is elárulta, miért vágta a felesége a fejéhez azt, hogy aludjon máshol.

Feldühített, hogy annak ellenére, hogy bár én rendeztem a Tankcsapda-klipet, arrébb akartak ültetni a saját sajtótájékoztatónkon, mert évek óta le vagyok tiltva az RTL képernyőjéről. Sajnos még mindig indulatos ember vagyok, főleg, ha igazságtalanságot tapasztalok. Régen ezeket másképp reagáltam le, most már csak szavakkal pofozkodom. Ebben az esetben a düh íratta velem a sértő szavakat, holott távol áll tőlem a homofóbia. Ugyanakkor nem értem a felhajtást, hiszen nem nagy titok, hogy az RTL vezetőinek nagy része homoszexuális. Az ügyre visszatérve: ők kezdték, és tudhatták volna, hogy nem az a típus vagyok, aki kenyérrel dob vissza. Megérdemlik, hogy egy ország értetlenül rázza a fejét kicsinyességük és paranoiájuk miatt. Szinte sajnálom őket - mondta a híresség a Blikknek.

Szólj hozzá

rtl attila buzi homoszexuális árpa