2009. jún 17.

Szex történet - Anyuval

írta: x69
Szex történet - Anyuval

 dolog a nyolcvanas évek közepén történt. Vidéken éltünk és miután elvégeztem az általános iskolát egy másik városba mentem középiskolába. Ugyanebben az időben a faterom szerzett egy munkát Ausztriában, úgyhogy lévén egyedüli gyerek voltam, "a család három felé szakadt". Csak hétvégenként találkoztunk de a faterom akkor is csak minden második hétvégén jött haza.
Ebben az időben már túltengtek bennem a szexuális hormonok, úgyhogy amikor csak egy kicsit is egyedül tudtam maradni egyből a farkamon volt a kezem.

Alig vártam már, hogy végre növel lehessek. Már addig jutottam, hogy egy bányarém ágyába is szívest - örömest beugrottam volna.

Egyszer aztán elmaradt valami miatt a pénteki tanítás, így már csütörtökön haza utaztam. Mikor hazaérkeztem igencsak nagy meglepetésben volt részem. Ahogy bementem a lakásba női nyögéseket hallottam. Ledobtam a táskámat és elindultam a szüleim hálószobája felé, ahonnét a hang jött. Az ajtó résnyire nyitva volt így tisztán láttam mindent ami bent volt. Az anyám hanyatt feküdt az ágyon széttárt lábakkal és egy férfi feje volt a lábai közt.

Annyira megdöbbentem, hogy meg sem mertem nyikkanni, de az anyám észre vett és félrelökte a férfit és magára rántotta a takarót. Erre aztán a férfi is észrevett és felpattant az ágyról és elkezdet öltözködni. Erre én berohantam a szobámba és magamra zártam az ajtót. Hallottam ahogy a férfi elment, majd nemsokára az anyám kopogtatott az ajtómon és arra kért, hogy beszéljük meg a dolgot, de én hallani sem akartam róla. Erre ö könyörögni kezdet, hogy csak el ne mondjam az apámnak, mert ö öt szereti ez csak egy szörnyű tévedés volt.

Azt mondta megtesz bármit, ha megígérem, hogy nem mondom el neki. Ekkor támadt a perverz gondolat: itt az alkalom, hogy ne csak én cibáljam a fitymámat. Ki más lenne a legalkalmasabb az első szexuális élményre, mint az ember anyja.
Felálltam és átmentem anyám hálószobájába. Ott ült az ágyon és az öklét tördelte idegességében.

- Tényleg bármit megteszel, ha nem mondom el?
- Bármit.
- Akkor folytasd velem, amit az előbb abbahagytatok.
- Na azt azért nem.
- Jó akkor elmondom apunak amit láttam.


- Ne, inkább megteszem.

Ettől a mondattól kellemes bizsergés futott át a testemen. Odamentem az ágyhoz és leültem mellé. Ö fölállt és levette a köntösét. Gyönyörű volt a meztelen teste. Rám szólt, hogy vetkőzzek le mert ruhában ezt nem lehet csinálni.
Hirtelen egy kicsit szégyenlős lettem, de én akartam úgyhogy most már nincs visszaút. Levetkőztem meztelenre és visszaültem az ágy szélére. Odalépet hozzám az anyám és hanyatt döntött az ágyon. Fölém hajolt és megcsókolt a számon.


Ahogy fölém hajolt gyönyörű mellei a mell kasomhoz értek és a merevségtől szét robbanni akaró farkam a hasa aljához dörzsölődött. Ekkor már tudtam, hogy megérte a zsarolás mert ez a mennyország ami velem történik. A gyengéd csók után ajkait ajkamhoz szorította és nyelvével befurakodott a számba. Ez volt életem első csókja, de fantasztikus volt. Forró nyelve a szám minden részét végigpásztázta. A szenvedélyes csók után elkezdte a nyakamat csókolgatni, majd szívni és aprókat harapott belé. Eközben a mellei a hasamat simogatták és a farkamat az ö hasa simogatta.

Szép lassan haladt lefelé a testemen. Mindenhol alaposan végigcsókolt, majd elért a legérzékenyebb testrészemhez ami már majd felrobbant az izgalomtól. Először a tövét csókolgatta, majd a golyóimat kapta be és szopogatta.

Aztán szép lassan elindult felfelé a makkomhoz. Először csak nyalogatta róla a bőséges elő nedveket majd lassan bekapta és elkezdte először csak finoman aztán egyre erősebben szívni és közben hol teljesen kiengedte a szájából, hol teljesen bekapta, hogy szinte a torkáig lement.

Fantasztikus volt. Hangosan nyögtem és vonaglottam, majd ahogy közeledtem a csúcshoz még erősebben szívta és én óriási üvöltés közepette elélveztem. K.b. fél percig teljesen magamon kívül voltam. Ö mindent kiszívott belőlem, majd még egy kicsit szopogatta. Ahogy magamhoz tértem és kinyitottam a szemem és megláttam az anyámat a farkammal a számban, hirtelen nagyon elszégyelltem magam, hogy mit tettem. Fel akartam állni, hogy akkor én most megyek, de az anyám visszanyomott, és azt mondta, hogy ha ezt akartam akkor végig kell csinálnom nincs visszaút.

Felfeküdt az ágyra és magára húzott majd ismét szenvedélyesen csókolózni kezdett velem. Közben simogatta a hátamat és a fenekemet. Szép lassan elkezdte a fejemet lefelé nyomni, hogy most én csókoljam végig úgy ahogy az előbb ö tette. Én engedelmes kisfiúként szépen elkezdtem csókolgatni a nyakát ahogy tőle tanultam, majd haladtam lefelé a mellei felé. A mellei gyönyörű nagyok voltak és kemények, igen kemény de szép nagy bimbókkal. Sokáig csókolgattam őket mert eddigre már megszűnt a szégyenérzetem és ismét élveztem a dolgot.

Majd egy idő után lejjebb nyomta a fejemet egészen a hasa aljáig.

Nyalogattam a köldökét majd megindultam a gyönyörök kapuja felé. Csókolgattam a dús barna szőrzetét, mire ö felült az ágy háttámlájának támaszkodott és szétterpesztette a lábait. Gyönyörű volt ahogy megnyílt előttem a nedves puncija. Kicsit megsimogatta a csiklóját majd azt mondta, hogy ott nyaljam. Erre én boldogan elé hasaltam és elkezdtem nyalogatni a vörösen duzzadó csiklóját. Először meglepődtem a furcsa íztől, de ahogy hallottam, hogy anyu kéjesen nyögdécsel a nyelvem hatására kezdett ízleni a szokatlan csemege.

Egy idő után lenyúlt és a jobb kezemet odahúzta forró lukához, majd először a mutató aztán a középső és a gyűrűs ujjamat is bedugatta velem a nedves puncijába. Megmutatta hogy hogyan mozgassam, majd a kezeivel a melleit kezdte masszírozni. Én szorgalmasan nyaltam és mozgattam a kezem. Ö egyre nagyobbakat nyögött és egész teste rángatózott. Majd megragadta a fejem és úgy belenyomta a puncijába, hogy azt hittem belefulladok és közben a lábait hihetetlen erővel összeszorította. K.b. egy percen keresztül élvezett.

Fantasztikus volt.

Leírhatatlan érzés volt az anyám élvező puncijába szorítva feküdni. Lassan szétnyitotta a lábait, hanyatt fektetett, rám feküdt és elkezdett csókolgatni. A fülembe súgta, hogy most már nagyfiú lettem, mert már fel tudok repíteni egy nőt a mennyországba. Újra szenvedélyesen csókolgatni kezdett, majd felegyenesedett és a már megint igencsak ágaskodó farkam fölé térdelt. Megfogta és a nedves puncijához húzta, majd szép lassan elkezdett ráereszkedni. Fantasztikus érzés volt ahogy az anyám pinájába egyre beljebb jutott a farkam.

Mikor teljesen bent volt egy kicsit mozdulatlan maradt, hogy élvezhessük ahogy nemi szerveink egymásba olvadnak. Mikor megmozdult, a testem hirtelen görcsbe rándult és leírhatatlanul nagyot élveztem. Erre ö leszállt rólam és a szájába vette a farkamat, hogy kiszívja a még benne lévő nemes nedűt. Egy kicsit kellett csak szopogatnia ahhoz, hogy újra harcra kész legyen, mert annyira visszavágyott a csodás puncijába, hogy szinte le sem kókadt. Mikor ezt látta újra beleült és elkezdett rajta lovagolni.

Ekkor már szerencsére jól bírtam így mindketten élvezhettük, ahogy a gyönyörű puncija fel alá járt a faszomon. Egy idő után leszállt róla, hanyatt feküdt, széttárta a lábait és magához húzott. Én elkezdtem nyalni ismét a már igen nedves punciját. Egy darabig élvezte a nyelvjátékomat, majd felhúzott és azt mondta inkább basszál kisfiam. A hátamon végigfutott a hideg, de tetszett a dolog és azt mondtam: de hát olyan finom a puncid anyu.

Erre ö mosolygott és lenyúlt, hogy a faszomat beigazítsa a pinájába.

A lábaival szorosan átkarolta a derekamat és a csípője mozgatásával diktálta a tempót.
Fantasztikus érzés volt az anyámat dugni. Egyre hangosabban nyögtünk, majd az ö tapasztalatának köszönhetően egyszerre élveztünk egy fantasztikusat.

Utána még hosszasan csókolództunk, majd meztelenül egymást átkarolva elaludtunk. Reggel ágyba kaptam a reggelit és megígértette velem, hogy délután mire hazaér otthon legyek.
Alig vártam a délutánt. Nem csalódtam. Ott folytattuk ahol éjjel abbahagytuk.


Mivel azon a hétvégén a faterom nem jött haza egész hétvégén folytattuk a szeretkezést. Hétfőn úgy mentem vissza az iskolába, mint aki hetek óta nem aludt. Következő hétvégén hazajött apám, de mi nem szóltunk egy szót sem, őriztük a titkot. Hogy akkor se maradjak ki a jóból este bejött anyu a fürdőszobába és szó nélkül leszopott. Alig bírtam visszatartani, hogy fel ne nyögjek. Mikor végzett rám mosolygott és azt mondta, a következő hétvége megint a miénk lesz. Ez így ment egy éven át, míg meg nem ismertem egy lányt akibe beleszerettem és mikor elmeséltem anyunak, hogy lefeküdtünk, akkor azt mondta, hogy szeretkezzünk még egy utolsót aztán átenged a lánynak.

Az utolsó szeretkezés péntek estétől hétfő reggelig tartott és végigpróbáltunk minden elképzelhető pózt.
Miután vége lett sokáig nem hoztuk szóba a dolgot, de egyszer anyán szóba hozta és azóta is néha össze - össze jövünk. Most már az ötödik x-n túl van, de még mindig fantasztikus közös élményeink vannak....

Szólj hozzá

történet szex családi incest inzest